Pada Konsert AF minggu ke5, Aril bawa lagu Aku dan DiriMu. Boleh tahan gak la. Tambahan pula, dia digandingkan dengan Marsha. Aku suka feel diorng. Bagi aku, Aril perlu banyak lagi usaha. Nasib la dia digandingkan dengan orang yang tepat. Kesian kan kat pelajar yang dapat gandingan yang sumbang. HAHA!! Sempat gak aku ni.

Seperti yang kita tahu, Aril ni kan Shuffler. Tapi, dia ni shuffler yang lembut kek hati dio. HAHA!! Manja tol dia ngan mak dia. Scooter pon warna pink. LOL! Siap ada bantal bucuk ngan teddy bear lagi. Siapa ek Ju tu sebenarnya? oh ya! Aril ni jugak terpilih sebagai pelajar cemerlang untuk konsert ke-5. Tahniah le ek. And thank you gak cuz bawa 2 orang pelajar dari Sarawak pergi ke Litar Sepang. Hihi. Diorang tak pernah pergi sana. AKU PUN SAMA!!!! LOL!!

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds