hmm.. this year our Mother's Day kitorang sambut ala kadar je.. hihi.. this is how it goes..

first, Mummy bawa me and BB to Sing Kwong lama.. ambik hp yg direpair sminggu yang lalu... Then, kitorang pergi beli nombor.. huhuh.. my abg punyer okk... then, sementara tunggu mummy buy the ticket, I snapped bbrapa gmbar diri ku ini...






First pic...


sorry yer.. this is my sister.. dia ni pemalu cket.. khakhaka


My 2nd pic of the day.. HAHA!!!


She still refuses to take gud pic with me!!


Last2.. aku ambik gambar sendiri lagi..




Then, my mum arrived.. then, ku suruh jak mumy ambik gmbar ngan aku..


candid..


Me: Oh! Tu kalu mangah gambar d..


MuM: EE!! Nda manah gambar tu.. buai tu.. peda mat ku bc double chin..

Me: Auk.. Gambar ku nda manah meh..


MuM: HA! Tu bahu manah...


I still pujuk her to ambik gambar...


Then, we headed to central market.. on our way...

mcm biasa... hihi


carlsberg?? errmm.. baru ku perasan, kat Sibu ni bnyak ek pub2...


can you see the green building?? It's the highest building in SIbu!


swaylin?? Do you know her?? The Iban surely know!!


Pintu gerbang sibu lar..


Then, kitorang balik rumah la.. Balik kat rumah, kitorang start ngan BBQ kitorang... but 1st, tgk dulu gmbar2 yg sempat aku snap otw balik rumah..



Chakk!! HAHA!!


Lastly..Mum, u r my only one!! HaPPy MoTHer's Day!!!! I LOVE YOU MUMMYYY!!!!!!






0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds